bevalt prima !

Klachten

Klachtenregeling

Verloskundigenpraktijk Akka is aangesloten bij de klachtenregeling van de Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen (KNOV). De klachtencommissie  adviseert om als er klachten zijn eerst met de betreffende verloskundige te gaan praten. Misschien is er sprake van een misverstand dat in een gesprek kan worden opgelost. Levert een gesprek niets op, of zijn er redenen om dat gesprek niet aan te gaan, dan kun je de klacht voorleggen aan de Klachtencommissie van de KNOV.

De klachtencommissie:

  • Doet een uitspraak over de gegrondheid van je klacht
  • Doet een aanbeveling aan de verloskundige
  • Behandelt je klacht onafhankelijk
  • Hanteert het beginsel van hoor en wederhoor
  • Heeft geheimhoudingsplicht
  • Doet geen uitspraak over aansprakelijkheid van de verloskundige of een schadevergoeding 

 

Contactgegevens:

Klachtencommissie KNOV
Postbus 2001
3500 GA Utrecht
Telefoon 073 – 689 18 90
e-mail: evanmackelenbergh@knov.nl

Klacht aan een andere instantie voorleggen:

De brochure ‘Een klacht over de zorg. Wat nu?’ wijst de weg hoe en waar klachten over de zorg naar voren gebracht kunnen worden. Zie de website van de Nederlandse Patiënten en Consumenten Federatie.

Contact&Spoed 

06 213 283 83

zoeken
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Bevalling
Borstvoeding
Coaching
kinderwens
Links
Miskraam
Praktijk Akka
verloskundige
Zwangerschap
Spreekuurlokaties

Oranjekanaal Noordzijde 58
Orvelte

Marktstraat 2
Zweeloo

Gastenboek

Chantal
vr, 31 okt 2014

Hoi Joan! Ik wil jou heel e...

susan, Allart & marlo
di, 5 aug 2014

He joan, We willen je bedanke...

Rudy, Corine en Loïs
do, 6 feb 2014

Hoi Joan, Er zijn geen woo...